هشدار: این 9 اشتباه برنامه نویسی آموزشی شما را نابود می کند

حتی مخالف شما هم آن را از عنوان زبان برنامه نویسی محبوب شماره یک خلع نمی کند. بسیاری از مراکز آموزشی مختلف PH

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

حتی مخالف شما هم آن را از عنوان زبان برنامه نویسی محبوب شماره یک خلع نمی کند. بسیاری از مراکز آموزشی مختلف PHP در کلکته وجود دارد که سالها تجربه در توسعه و اجرای هزاران پروژه با استفاده از PHP به عنوان زبان اصلی دارد. این نوع ویژگی های قدرتمند به صورت روزانه در برنامه های کاربردی وب محبوب مانند فیس بوک و وردپرس استفاده می شوند. PHP یک گویش برنامه نویسی است که با قابلیت های داخلی بهبود وب ایجاد شده است. سرآشپز به‌ویژه از این جهت قابل توجه است که برخی برنامه‌هایی را ایجاد کرده‌اند که هم به‌عنوان یک برنامه و هم به‌عنوان دستور غذا عمل می‌کنند و توانایی زبان را برای تولید این معنای دوگانه نشان می‌دهند. It Crash Course توسط Eric Matthews مقدمه ای سریع و جامع برای زبان It برای مبتدیانی است که می خواهند برنامه نویسی It را یاد بگیرند و برنامه های مفید بنویسند. در اینجا چند ایده برای شروع یک شغل کار از خانه، به علاوه چند نکته برای جلوگیری از کلاهبردارانی که سعی می کنند کارگران خانه را طعمه خود کنند، آورده شده است. داوران آنلاین محیط های آنلاینی هستند که در آن تست انجام می شود. همچنین، برنامه نویسان باید در مورد PHPUnit بدانند، ابزاری که امکان تست واحد بدون زحمت و خودکار یا آزمایش تکه های کوچک کد را فراهم می بهترین منابع کند. این فقط یک نمونه دیگر از این است که چگونه Elmo به یادگیرندگان - چه بزرگ و چه کوچک - چیزی آموزنده و سرگرم کننده برای فکر کردن می دهد.

المو زمانی که تهیه‌کنندگان «خیابان کنجد» تصمیم گرفتند یک هیولای قرمز را در صحنه فیلمبرداری می‌خواهند، به شکست بزرگ خود دست یافت. Sesame Street." تحقیقات نشان داد که میانگین سنی تماشای سریال در حال جوان تر شدن است. این برنامه در بین افراد زیر سه نفر محبوب تر از همیشه بود، اما Truglio می گوید که بینندگان جوان تر علاقه خود را در حدود 45 دقیقه نمایش از دست می دهند. تهیه کنندگان به دنبال راهی بودند. برای سرمایه گذاری در تحقیقات." فرمت اصلی حدود 45 دقیقه به پایان می‌رسید و بخش کوتاه‌تری که برای جذب جوان‌ترین بینندگان طراحی شده بود، در 20 دقیقه پایانی نمایش پخش می‌شد. برای واقعی ساختن المو تا حد امکان و حفظ توهم برای بینندگان جوان، کلش و سایر ماپتیرزها به ندرت در انظار عمومی ظاهر می شوند و عملاً هرگز روی صفحه نمایش بهترین منبع ظاهر نمی شوند. المو با دوروتی به سینما می رود، المو با دوروتی چکرز بازی می کند، المو حتی با دوروتی به شام ​​می رود، اما المو هرگز غذاهای دریایی سفارش نمی دهد! او عاشق رقصیدن، سوال پرسیدن، بازی با دوستانش زوئی و گروور و مراقبت از دوروتی، ماهی قرمز خانگی اش است. المو، ماهی قرمز حیوان خانگی اش دوروتی، و دوست احمقشان آقای نودل با مجموعه ای از کیت ها و مصاحبه ها، موضوعات را از چشم یک کودک بررسی می کنند." ما موضوعاتی را انتخاب می کنیم که می دانیم کودکان پیش دبستانی به آنها علاقه دارند و سپس چند پیام آموزشی اساسی را انتخاب می کنیم که می توانند دریافت کنند. تروگلیو گفت.

نودل ستارگان «دنیای المو»، یکی از پرطرفدارترین بخش‌های «خیابان کنجد» هستند. زمانی که نیاز به یک ناهار سه ساعته یا مرخصی دو هفته ای دارید، لازم نیست از رئیس خود اجازه بخواهید، اینجا زیرا اجازه ندارید. شرکت های بسیار بیشتری در سراسر جهان پراکنده شده اند که خدمات PHP را با راه حل های موثر ارائه می دهند. ممکن است والدین از خود بپرسند که آیا در «دنیای المو» چیزی بیشتر از آواز خواندن و احمقانه وجود دارد؟ تمام احساسات پیرامون هر موقعیتی بسیار واقعی هستند. اگرچه ممکن است آنها به وضعیت فعلی واقعی نباشند. چیزی بسیار واقعی وجود دارد که توسط یک ارتباط ایجاد می شود. برنامه نویسی کامپیوتری ابزار بسیار انعطاف پذیری است که می توانید از آن برای انجام کارهای شگفت انگیزی استفاده کنید که در غیر این صورت دستی و پر زحمت هستند یا غیرممکن هستند. دانش‌آموزان می‌توانند از آرایه‌ها و توابع علاوه بر دانستن ماهیت اشاره گرها استفاده کنند. Bozeman Science: این کانال یوتیوب ویدیوهای آموزشی رایگان در مورد موضوعات علمی را ارائه می دهد که به طور خاص برای دانش آموزان دبیرستانی و کالج طراحی شده است. حداقل در سطح دانشگاه، تجربه من این است که دانش‌آموزان خانگی بسیار خوب عمل می‌کنند. المو همیشه با مخاطبان جوان تست خوبی داشت، بنابراین او انتخاب طبیعی برای مجری برنامه بود. آیا دوستانتان هر بار که یک مهمانی شام برگزار می کنید، هیاهو می کنند؟

Th​is data has  be en  do ne ᠎by GSA Conte nt ​Gene​ra to r  DE MO.

در سال 2001، کامپیوتر متحرک مداد رنگی Elmo شروع به ارسال ایمیل از دوستان Sesame Street در مورد بازی ها، اشکالات و موضوع روز کرد. چه بخواهیم چه نخواهی، تحقیقات "کنجدی" نشان داده است که این فرمول جذابیت کودکان خردسال را به مراسم و روتین دارد و مشارکت کودکان در نمایش (از طریق آواز خواندن، رقصیدن یا صحبت کردن با صفحه تلویزیون) با تکرار افزایش می یابد. هر قسمت از "دنیای المو" زمانی است که المو تک آهنگ موفق خود را با آهنگ "جنگل بلز" می خواند. متن ترانه با کلمات روز تغییر می کند. در «زندگی من به عنوان یک هیولای قرمز پشمالو»، کلش در مورد زندگی با المو صحبت می کند و شروع جالب خود را در تئاتر عروسکی و تلویزیون کودکان توضیح می دهد. اپیزودی در مورد آسمان اشیایی را که کودکان ممکن است در آسمان پیدا کنند (مانند خورشید، ماه و ابرها) و اینکه برخی چیزها را هم در آسمان و هم در زمین می توان یافت (مانند بادبادک ها، هواپیماها و پرندگان) توضیح می دهد. ). المو از طریق آواز خواندن، خنده، و بازی های آموزشی، کودکان را تشویق می کند تا از تخیل خود استفاده کنند و به آنها کمک می کند تا اصول پیش دبستانی را بیاموزند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این لینک دارید، می توانید با ما در صفحه اینجا ببینید وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن